Erfaringar frå endringsprosessar generelt, og involvering av brukarar og tilsette

Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.

Author
Nybøen, Harald, Anette Kristiansen, Aud-Sølvi Botn, Inger Johanne Sundby, Anne Kristine Hanevold

Year
2014

Publisher
Difi - Direktoratet for forvaltning og IKT. Notat 2014:1

Type of publication:
Rapport

Link to publication:
http://www.difi.no/filearchive/difi-rapport-2014-1-erfaringar-fraa-endringsprosessar-generelt-og-involvering-av-brukarar-og-tilsette-spesielt.pdf

Link to review:
http://www.difi.no/artikkel/2014/04/involvering-av-brukere-og-ansatte-i-endringsprosesser-difi-rapport-2014-1-2

Number of pages:
69

ISSN:
1890-6583

Language of publication:
Norsk

Country of publication:
Norge

NSD-reference:
3026

This page was last updated:
2014-05-12 15:01:59.227



Summary
Målet med rapporten er å kartlegge røynsler med utvalde fornyings- og effektiviseringsprosessar i offentleg sektor, og spesielt vurdert korleis medverknad frå brukarane og tilsette kan bidra i slike prosessar. NAV-reforma, Barnevernreforma, MATS i Mattilsynet og Perform i Statens pensjonskasse blir studert. Mange studiar konkluderer med at det er nokre sentrale faktorar som har mykje å seie for god gjennomføring av fornyingsprosessar i offentleg sektor. Desse faktorane er lagde til grunn for vurderingane av dei røynslene som er kartlagt i dei konkrete casa, og tilrådingane. Kartlegginga dannar grunnlaget for fleire råd: Tid, ressurser og grundige analyser i forkant har stor betydning for god gjennomføring av fornyingsprosesser, klare mål og tydelege avklarte roller mellom politisk og administrativt nivå er nødvendig, god leiing er viktig for å lukkast med fornyingsprosessane og ein må involvere brukarar og tilsette tidleg i prosessen.