Læringspraksis og læringskultur i NAV – Arbeids- og tjenestelinjen : En ståstedsanalyse

Forfatter
Schiefloe, Per Morten; Standal, Martin Inge; Tilset, Hans Donali; Gjøsund, Gudveig; Liste Muñoz, Lucia

Årstall
2022

Utgiver
NTNU Samfunnsforskning AS

Publikasjonstype:
Rapport

Fulltekst:
https://samforsk.brage.unit.no/samforsk-xmlui/bitstream/handle/11250/2988175/L%25C3%25A6ringspraksis%2bog%2bl%25C3%25A6ringskultur%2bi%2bNAV%2b2022%2bWEB.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Omtale:
https://samforsk.brage.unit.no/samforsk-xmlui/handle/11250/2988175

Antall sider:
66

ISBN-nummer:
978-82-7570-676-6

Publiseringsspråk:
Norsk

Land publikasjonen kommer fra:
Norge

NSD-referanse:
4960

Disse opplysningene er sist endret:
2024-07-05 08:45:40.085886


Spesifikke virksomheter publikasjonen omhandler

Sammendrag
Denne rapporten er et bidrag innenfor den strategiske samarbeidsavtalen mellom NAV og NTNU, der et av formålene er å «styrke kunnskapsbasert praksis ved å utvikle NAV som en lærende organisasjon, med fokus på forbedring av organisatoriske prosesser og tjenester