(2022):
DFØs forvaltning av økonomiregelverket i 2021
DFØ
Publikasjonstype:
Rapport
Fulltekst:
Omtale:
https://dfo.no/rapporter/dfos-forvaltning-av-okonomiregelverket-i-2021
Kommentar:
DFØ-rapport 2022:3
Direktoratet for forvalting og økonomistyring (DFØ) har i Instruks fastsatt av Finansdepartementet (FIN) blitt delegert forvaltinga av økonomiregelverket.
Denne rapporten tek føre seg DFØ si forvalting av økonomiregelverket i 2021.
DFØ hadde i 2021 fem divisjonar. Ansvaret for å forvalte økonomiregelverket er plassert i divisjon for styring, organisering og ledelse (SOL).
Lønnsdivisjonen og Regnskapsdivisjonen leverer lønns- og rekneskapstenester til nærmare 90 prosent av statlege verksemder. Dei to divisjonane er tenesteytarar og svarer på regelverksrelaterte spørsmål frå lønns- og rekneskapskundar. Førespurnadar frå kundar om økonomiregelverket som er av prinsipiell karakter, eller tema der regelverket kan opplevast som uklart, skal sendast vidare til SOL.
Antall sider:
67
Publiseringsspråk:
Norsk
Land publikasjonen kommer fra:
Norge
NSD-referanse:
5656
Disse opplysningene er sist endret:
14/8 2024
Spesifikke virksomheter publikasjonen omhandler:
- Direktoratet for forvaltning og økonomistyring
- Direktoratet for forvaltning og økonomistyring
- Direktoratet for forvaltning og økonomistyring - divisjoner og avdelinger
Horisontal dimensjon:
- Departement
- Sentraladministrative organ (direktorat m.m.)
- Forvaltningsorgan med særskilte fullmakter
- Forvaltningsbedrift
- Andre ordinære forvaltningsorgan
Sammendrag:
DFØ har i tildelingsbrevet for 2022 fått i oppgåve å skrive ein årleg rapport til FIN om forvaltinga vår av økonomiregelverket. Rapporten skal peike på eventuelle forhold av gjennomgåande karakter som har komme fram i Dokument 1 frå Riksrevisjonen for revisjonsåret 2020. Rapporten skal vidare orientere om strategisk viktige enkeltoppgåver for DFØ innanfor regelverksområdet i 2022.
Rapporten for 2021 har ei noko anna inndeling og fleire nivå (kapittel) enn tidlegare års rapportar. Nivåinndelinga skal bidra til betre leserettleiing gjennom ein introduksjon til hovudtrekka. Deretter kjem dei meir detaljerte omtalane i kapittel 7–9 om unntak, enkeltførespurnadar og tolkingsutsegner.