Ja takk begge deler! En analyse av befolkningens kanalvalg og behov for offentlig informasjon
Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.
Author
Hansen, Lisbeth Udland, Dalen, Liv
Year
2002
Publisher
Oslo, Statskonsult, Rapport 2002:09
Type of publication:
Rapport
Link to review:
http://www.statskonsult.no/publik/rapporter/2002/2002-08.htm
Language of publication:
Norsk
Country of publication:
Norge
NSD-reference:
2598
This page was last updated:
2007-09-03 15:28:27.357
- Kvantitativ
- Spørreskjema
- Norge
- 1.6 Pedagogiske verkemiddel
- Utgreiing
- Kartlegging/kunnskapsgrunnlag
- Staten generelt
Summary
Informasjon som gis fra staten skal utformes og formidles med utgangspunkt i mottakernes behov. For å få et kunnskapsgrunnlag om brukerne av offentlig informasjon har vi kartlagt hvordan publikum mottar informasjon fra staten, hvor fornøyd de er med den, deres holdninger til offentlig informasjon og hvilke informasjonskanaler de bruker. Vi har også sett spesielt på Internett som kanal for offentlig informasjon. Undersøkelsen er gjennomført i samarbeid med Norsk Gallup og Gazette.