Riksrevisjonens undersøkelse om brukerretting av tjenester. Dokument nr. 3:3 (2006-2007)
Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.
Author
Riksrevisjonen
Year
2006
Type of publication:
Rapport
Link to publication:
http://www.riksrevisjonen.no/NR/rdonlyres/4CAD9B9F-A141-4810-9BEC-C4B1BC57FE14/0/Dok_3_3_2006_2007.pdf
Link to review:
http://www.riksrevisjonen.no/Aktuelt/Pressemeldinger/Pressemelding_Dok_3_3_2006_2007.htm
Number of pages:
52
ISBN:
82-978-82-90811-11-7
Language of publication:
Norsk
NSD-reference:
2619
This page was last updated:
2007-09-10 16:09:23.89
- Stat
- Primærdata
- Sekundærdata
- Kvantitativ
- Kvalitativ
- Spørreskjema
- Intervju
- Dokumentstudie
- Norge
- 3.1 Forvaltningsrevisjon og interne evalueringar
- Utgreiing
- Effektstudie/implikasjoner/resultater
- Verdimessige effektar
Summary
Statlige virksomheter har ikke gjort nok for å tilpasse tjenestene til brukeren. Dette medfører at brukernes behov ikke alltid blir ivaretatt på en god nok måte, som igjen kan få konsekvenser for brukernes tilfredshet. Fornyings- og administrasjonsdepartementet bør spille en mer sentral rolle som pådriver og koordinator for at statlige tjenester skal innrettes etter brukernes behov, sier riksrevisor Jørgen Kosmo.