The State Administration Database

Riksrevisjonen (2006):

Riksrevisjonens undersøkelse om brukerretting av tjenester. Dokument nr. 3:3 (2006-2007)

Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.

Type of publication:

Rapport

Link to publication:

http://www.riksrevisjonen.no/NR/rdonlyres/4CAD9B9F-A141-4810-9BEC-C4B1BC57FE14/0/Dok_3_3_2006_2007.pdf

Link to review:

http://www.riksrevisjonen.no/Aktuelt/Pressemeldinger/Pressemelding_Dok_3_3_2006_2007.htm

Number of pages:

52

ISBN:

82-978-82-90811-11-7

Language of publication:

Norsk

NSD-reference:

2619

This page was last updated:

10/9 2007

Affiliations related to this publication:

Publikasjonens datagrunnlag:

Land som er gjenstand for studien:

Andre verkemiddel i den konstituerande / operative styringa:

Studieoppdrag:

Studietype:

Type effekt:

Summary:

Statlige virksomheter har ikke gjort nok for å tilpasse tjenestene til brukeren. Dette medfører at brukernes behov ikke alltid blir ivaretatt på en god nok måte, som igjen kan få konsekvenser for brukernes tilfredshet. Fornyings- og administrasjonsdepartementet bør spille en mer sentral rolle som pådriver og koordinator for at statlige tjenester skal innrettes etter brukernes behov, sier riksrevisor Jørgen Kosmo.