Nybøen, Harald, Anette Kristiansen, Aud Sølvi Botn, Inger Johanne Sundby, Anne Kristine Hanevold (2014):
Erfaringar frå endringsprosessar generelt, og involvering av brukarar og tilsette spesielt
Oslo, Difi - Direktoratet for forvaltning og IKT. Difi rapport 2014:1
Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.
Type of publication:
Rapport
Link to publication:
Link to review:
https://www.difi.no/rapport/2014/04/involvering-av-brukere-og-ansatte-i-endringsprosesser
Number of pages:
69
ISSN:
1890-6583
Language of publication:
Norsk
Country of publication:
Norge
NSD-reference:
3195
This page was last updated:
19/10 2016
State units related to this publication:
- Statens pensjonskasse
- Barne-, ungdoms- og familieetaten
- Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
- Bufetat - regionkontor
- Bufetat - Region nord
- Bufetat - Region Midt-Norge
- Bufetat - Region vest
- Bufetat - Region sør
- Bufetat - Region øst
- Fagteam og fosterhjemstjeneste
- Mattilsynet
- Mattilsynet - hovedkontoret
- Arbeids- og velferdsetaten
- Arbeids- og velferdsdirektoratet
- NAV Arbeids- og tjenestelinjen
- NAV Arbeids- og tjenestelinjen
- Familievernkontor
- Omsorgssentre
Affiliations related to this publication:
- Sentraladministrative organ (direktorat m.m.)
- Andre ordinære forvaltningsorgan
Summary:
Resymé/omtale:
Målet med rapporten er å kartlegge røynsler med utvalde fornyings- og effektiviseringsprosessar i offentleg sektor, og spesielt vurdert korleis medverknad frå brukarane og tilsette kan bidra i slike prosessar. NAV-reforma, Barnevernreforma, MATS i Mattilsynet og Perform i Statens pensjonskasse blir studert. Mange studiar konkluderer med at det er nokre sentrale faktorar som har mykje å seie for god gjennomføring av fornyingsprosessar i offentleg sektor. Desse faktorane er lagde til grunn for vurderingane av dei røynslene som er kartlagt i dei konkrete casa, og tilrådingane. Kartlegginga dannar grunnlaget for fleire råd: Tid, ressurser og grundige analyser i forkant har stor betydning for god gjennomføring av fornyingsprosesser, klare mål og tydelege avklarte roller mellom politisk og administrativt nivå er nødvendig, god leiing er viktig for å lukkast med fornyingsprosessane og ein må involvere brukarar og tilsette tidleg i prosessen.