Erfaringar frå endringsprosessar generelt, og involvering av brukarar og tilsette spesielt

Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.

Author
Nybøen, Harald, Anette Kristiansen, Aud Sølvi Botn, Inger Johanne Sundby, Anne Kristine Hanevold

Year
2014

Publisher
Oslo, Difi - Direktoratet for forvaltning og IKT. Difi rapport 2014:1

Type of publication:
Rapport

Link to publication:
https://www.difi.no/sites/difino/files/difi-rapport-2014-1-erfaringar-fraa-endringsprosessar-generelt-og-involvering-av-brukarar-og-tilsette-spesielt.pdf

Link to review:
https://www.difi.no/rapport/2014/04/involvering-av-brukere-og-ansatte-i-endringsprosesser

Number of pages:
69

ISSN:
1890-6583

Language of publication:
Norsk

Country of publication:
Norge

NSD-reference:
3195

This page was last updated:
2016-10-19 10:25:59.317



Summary
Resymé/omtale:
Målet med rapporten er å kartlegge røynsler med utvalde fornyings- og effektiviseringsprosessar i offentleg sektor, og spesielt vurdert korleis medverknad frå brukarane og tilsette kan bidra i slike prosessar. NAV-reforma, Barnevernreforma, MATS i Mattilsynet og Perform i Statens pensjonskasse blir studert. Mange studiar konkluderer med at det er nokre sentrale faktorar som har mykje å seie for god gjennomføring av fornyingsprosessar i offentleg sektor. Desse faktorane er lagde til grunn for vurderingane av dei røynslene som er kartlagt i dei konkrete casa, og tilrådingane. Kartlegginga dannar grunnlaget for fleire råd: Tid, ressurser og grundige analyser i forkant har stor betydning for god gjennomføring av fornyingsprosesser, klare mål og tydelege avklarte roller mellom politisk og administrativt nivå er nødvendig, god leiing er viktig for å lukkast med fornyingsprosessane og ein må involvere brukarar og tilsette tidleg i prosessen.