Bedre Tverrfaglig Innsats- Fra teori til praksis. En case-studie av hvilken betydning ulike implementeringsdrivere har hatt i 6 kommuners arbeid med å implementere tverrsektorielle samhandlingsstrukturer.
Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.
Author
Gyland, Linn Øysæd
Year
2021
Publisher
University of Agder
Type of publication:
Hovud-/magister-/masteroppgåve
Link to publication:
https://uia.brage.unit.no/uia-xmlui/bitstream/handle/11250/2991748/no.uia%3ainspera%3a95867144%3a11349153.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Link to review:
https://uia.brage.unit.no/uia-xmlui/handle/11250/2991748
Number of pages:
76
Language of publication:
Norsk
Country of publication:
Norge
NSD-reference:
5067
This page was last updated:
2024-07-11 13:20:55.447995
Summary
Sammendrag Tema for denne masteroppgaven er implementering; Hvordan omsette teori til praksis. Jeg har undersøkt implementeringen av BTI-satsingen (Bedre Tverrfaglig Innsats) i 6 kommuner på Agder. Jeg har spesielt sett på implementering av handlingsveilederen, som er et konkret verktøy ansatte som arbeider med barn og unge kan bruke for å sikre tverrfaglig samhandling. Formålet med studien er å måle grad av implementering i de aktuelle kommuner og å identifisere hvilke implementeringsdrivere