Bedre Tverrfaglig Innsats- Fra teori til praksis. En case-studie av hvilken betydning ulike implementeringsdrivere har hatt i 6 kommuners arbeid med å implementere tverrsektorielle samhandlingsstrukturer.

Forfatter
Gyland, Linn Øysæd

Årstall
2021

Utgiver
University of Agder

Publikasjonstype:
Hovud-/magister-/masteroppgåve

Fulltekst:
https://uia.brage.unit.no/uia-xmlui/bitstream/handle/11250/2991748/no.uia%3ainspera%3a95867144%3a11349153.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Omtale:
https://uia.brage.unit.no/uia-xmlui/handle/11250/2991748

Antall sider:
76

Publiseringsspråk:
Norsk

Land publikasjonen kommer fra:
Norge

NSD-referanse:
5067

Disse opplysningene er sist endret:
2024-07-11 13:20:55.447995


Spesifikke virksomheter publikasjonen omhandler

Sammendrag
Sammendrag Tema for denne masteroppgaven er implementering; Hvordan omsette teori til praksis. Jeg har undersøkt implementeringen av BTI-satsingen (Bedre Tverrfaglig Innsats) i 6 kommuner på Agder. Jeg har spesielt sett på implementering av handlingsveilederen, som er et konkret verktøy ansatte som arbeider med barn og unge kan bruke for å sikre tverrfaglig samhandling. Formålet med studien er å måle grad av implementering i de aktuelle kommuner og å identifisere hvilke implementeringsdrivere