Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane

Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.

Author
Johnsen, Vibeke

Year
2010

Type of publication:
Hovud-/magister-/masteroppgåve

Link to publication:
https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/bitstream/handle/11250/147197/Vibeke%20Johnsen%20%282%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Link to review:
https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/147197

Number of pages:
106

Language of publication:
Norsk

Country of publication:
Norge

NSD-reference:
5108

This page was last updated:
2024-07-12 10:46:44.643884



Summary
Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere.