Johnsen, Vibeke (2010):
Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane
Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.
Type of publication:
Hovud-/magister-/masteroppgåve
Link to publication:
Link to review:
https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/147197
Number of pages:
106
Language of publication:
Norsk
Country of publication:
Norge
NSD-reference:
5108
This page was last updated:
12/7 2024
State units related to this publication:
Summary:
Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere.