Johnsen, Vibeke (2010):
Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane
Publikasjonstype:
Hovud-/magister-/masteroppgåve
Fulltekst:
Omtale:
https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/147197
Antall sider:
106
Publiseringsspråk:
Norsk
Land publikasjonen kommer fra:
Norge
NSD-referanse:
5108
Disse opplysningene er sist endret:
12/7 2024
Spesifikke virksomheter publikasjonen omhandler:
Sammendrag:
Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere.