FORVALTNINGSDATABASEN

Johnsen, Vibeke (2010):

Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane

Publikasjonstype:

Hovud-/magister-/masteroppgåve

Fulltekst:

https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/bitstream/handle/11250/147197/Vibeke%20Johnsen%20%282%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Omtale:

https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/147197

Antall sider:

106

Publiseringsspråk:

Norsk

Land publikasjonen kommer fra:

Norge

NSD-referanse:

5108

Disse opplysningene er sist endret:

12/7 2024

Spesifikke virksomheter publikasjonen omhandler:

Sammendrag:

Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere.