Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane

Forfatter
Johnsen, Vibeke

Årstall
2010

Publikasjonstype:
Hovud-/magister-/masteroppgåve

Fulltekst:
https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/bitstream/handle/11250/147197/Vibeke%20Johnsen%20%282%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Omtale:
https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/147197

Antall sider:
106

Publiseringsspråk:
Norsk

Land publikasjonen kommer fra:
Norge

NSD-referanse:
5108

Disse opplysningene er sist endret:
2024-07-12 10:46:44.643884


Spesifikke virksomheter publikasjonen omhandler

Sammendrag
Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere.