FORVALTNINGSDATABASEN

Dokumentasjonsseksjonen

Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.

Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.

01.01.2007* Ny via splittelse

Navn: Dokumentasjonsseksjonen
Kort navn: Dokumentasjonsseksjonen
Tilknytningsform: Departement
Administrativt nivå: Seksjon
Lokalisering: 301 Oslo
Nedlagt enhet som følge av splittelse:

Oppgaver: Departementets arkivtjeneste. Post, mottak og logistikk, arkiv- og dokumentadministrasjon. Elektronisk postjournal og offentlig innsyn. Rutinger, utvikling, opplæring og støtte for DocuLive.

01.01.2017* Endring av overordnet

(Enheten får ny overordnet fordi den forrige overordnede ble nedlagt på samme tidspunkt.)

01.01.2019* Horisontal flytting

(Enheten har endret overordnet.)
Overordnet: Stabsavdelingen

Dokumentasjonsseksjonen har ansvaret for journalføring i det elektroniske arkiv- og saksbehandlingssystemet i departementet, og utvikling av rutiner og brukerstøtte for dette systemet. Seksjonen har ansvar for offentlig journal (eInnsyn) og innsyn.
Kilde: regjeringen.no

Merk

* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.

Vis alle endringer av overordnet.