FORVALTNINGSDATABASEN

Arkiv- og dokumentasjonsenheten

Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.

Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.

01.01.2009* Ny via sammenslåing

Navn: Arkiv- og dokumentasjonsenheten
Kort navn: Arkiv- og dokumentasjonsenheten
Tilknytningsform: Departement
Administrativt nivå: Seksjon
Lokalisering: 301 Oslo

Arbeidsoppgaver:Arkiv- og dokumentasjonsenheten har ansvaret for departementets saksbehandlingsverktøy og tar hånd om dokumentasjonskrav, betjener departementets postmottak og koordinerer henvendelser om innsyn i departementets dokumenter.

Merk

* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.