Arkiv- og dokumentasjonsenheten
Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.
- Enhet
- Endringshistorie
- Forvaltningshierarki
- Enhetsregisteret hierarki
- Relasjoner
- Litteratur
- Årsmeldinger
- Tildelingsbrev
- Lovdata
- Utvalg
- Lenker
- Instrukser
- Organisjonsprinsipp
- Regnskapsprinsipper
Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.
01.01.2009* Ny via sammenslåing
Arbeidsoppgaver:Arkiv- og dokumentasjonsenheten har ansvaret for departementets saksbehandlingsverktøy og tar hånd om dokumentasjonskrav, betjener departementets postmottak og koordinerer henvendelser om innsyn i departementets dokumenter.
Merk
* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.