NAV Økonomitjeneste
Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.
- Enhet
- Endringshistorie
- Forvaltningshierarki
- Enhetsregisteret hierarki
- Relasjoner
- Litteratur
- Årsmeldinger
- Tildelingsbrev
- Lovdata
- Utvalg
- Ansatte
- Lenker
- Instrukser
- Organisjonsprinsipp
- Regnskapsprinsipper
Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.
01.01.2010* Nyinnskrevet
Opprinnelig opprettet som TRYGDEETATENS ØKONOMITENESTE i 2003.
Kilde: Enhetsregisteret
01.01.2014* Navneendring
NAV Økonomiteneste har ansvar for drifts- og stønadsregnskapet i NAV, autorisering av utbetaling av alle stønadsordninger. Enheten har også sentralt fakturamottak på driftsområdet og ansvar for fakturaløpet frem til fakturaen er betalt. Økonomiteneste sørger også for lønnsutbetaling til ansatte i NAV.
(Kilde: nav.no)
Merk
* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.