NAV Økonomi pensjon
Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.
- Enhet
- Endringshistorie
- Forvaltningshierarki
- Enhetsregisteret hierarki
- Relasjoner
- Litteratur
- Årsmeldinger
- Tildelingsbrev
- Lovdata
- Utvalg
- Ansatte
- Lenker
- Instrukser
- Organisjonsprinsipp
- Regnskapsprinsipper
Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.
01.01.2011* Nyopprettelse
NAV Økonomi pensjon har som hovedoppgave å klargjøre utbetaling i pensjons- og uføreytelser, samt avstemme og følge opp pensjonsregnskapet inkludert lønns- og trekkoppgaver. Enheten vedlikeholder også utbetalingsopplysninger, registrerer utleggstrekk, vederlagstrekk og refusjonskrav i disse ytelsene.
(Kilde: nav.no)
01.01.2014* Navneendring
NAV Økonomi pensjon
Hovudoppgåvene til NAV Økonomi og pensjon er å utbetale pensjonar og uføretrygd, og å levere korrekt rekneskap for desse ytingane.
Kjelde: nav.no
Merk
* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.