Kontorstøtteteamet
Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.
- Enhet
- Endringshistorie
- Forvaltningshierarki
- Enhetsregisteret hierarki
- Relasjoner
- Litteratur
- Årsmeldinger
- Tildelingsbrev
- Lovdata
- Utvalg
- Lenker
- Instrukser
- Organisjonsprinsipp
- Regnskapsprinsipper
Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.
03.05.2019* Nyopprettelse
Kontorstøtteteamet har ansvaret for avdelingens post, besvarer telefonhenvendelser og sørger for bestilling av rekvisita mm.
Teamet har saksbehandlingsoppgaver knyttet til domsutdrag, bestallingsdokumenter og avskjedsbrev, og behandler fakturaer og reiseregninger.
Kontorstøtteteamet har ansvaret for å forberede avdelingens saker til statsråd.
Kilde: regjeringen.no
30.09.2021* Nedlagt via omorganisering
Merk
* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.