Søknader og meldinger
Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.
- Enhet
- Endringshistorie
- Forvaltningshierarki
- Enhetsregisteret hierarki
- Relasjoner
- Litteratur
- Årsmeldinger
- Tildelingsbrev
- Lovdata
- Utvalg
- Ansatte
- Lenker
- Instrukser
- Organisjonsprinsipp
- Regnskapsprinsipper
Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.
01.01.2020* Nyopprettelse
Arbeidstilsynet går fra nyttår 2020 fra en geografisk organisasjonsmodell med 7 regioner, til en funksjonell organisasjonsmodell med 6 avdelinger. Hver avdeling får landsdekkende ansvar innenfor sine områder.
Avdelingen "Søknader og meldinger" har ansvar for mottak og behandling av tips, søknader og meldinger.
Avdelingen har følgende seksjoner:
- Seksjon for godkjenninger og meldinger
- Seksjon for arbeidstid
- Seksjon for byggesak
Merk
* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.