NAV Kontaktsenter
Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.
- Enhet
- Endringshistorie
- Forvaltningshierarki
- Enhetsregisteret hierarki
- Relasjoner
- Litteratur
- Årsmeldinger
- Tildelingsbrev
- Lovdata
- Utvalg
- Ansatte
- Lenker
- Instrukser
- Organisjonsprinsipp
- Regnskapsprinsipper
Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.
01.07.2006* Ny via omorganisering
Tidligere navn: Nav Kundesenter og Servicetjenester, Nav Servicetjenester (kilde: purehelp.no)
NAV Kontaktsenter består pr. 2012 av fem landsdekkende kontaktsentre, henholdsvis i
- Hedmark,
- Hordaland,
- Nordland,
- Rogaland og
- Østfold.
Styringsenheten ligger i Bodø.
I tillegg består området av de landsdekkende enhetene NAV Aa-registeret og NAV Servicesenter. Kontaktsentrene er telefonisk førstelinje. De er en felles inngangsport til NAV og løser i snitt over 80 prosent av henvendelsene direkte i møtet med bruker. NAV Aa-registeret, arbeidsgiver/arbeidstaker-registeret, ligger på Hamar og administrerer løsningen som viser knytningen mellom arbeidstaker og arbeidsgiver.
01.01.2015* Horisontal flytting
Inn under NAV Tjenestelinjen.
Merk
* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.