FORVALTNINGSDATABASEN

NAV Kontaktsenter

Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.

Denne siden viser publikasjoner som omhandler denne enheten.

5 publikasjoner
Type År Publikasjonstittel Forfattar
Hovud-/magister-/masteroppgåve 2023 Managing without budget in the public sector - control through trust or playing with fire? A case study of NAV Contact Center Sandness, Thea Petersen; Skaue, Elise
Hovud-/magister-/masteroppgåve 2019 Mestring, roten til alt godt? En studie av hvordan ledere i NAV jobber med medarbeideres mestring Hedenstad, Berit Bygd; Johansen, Marit Lund; Richardsen, Petter Bugge
Rapport 2021 Fra geografi til funksjon v Dag Solumsmoen, Eivor Bremer Nebben, Trond Kråkenes og Aud-Sissel Meringdal
Rapport 2020 Når støvet har lagt seg. Erfaringer fra statlige reformer Dag Solumsmoen, Vivi Lassen, Eivor Bremer Nebben og Aud-Sissel Meringdal
Tidsskriftsartikkel 2016 Institusjonelle felt og forståelser av evaluering – en analyse av evalueringen av NAV-reformen Halvorsen, Anne, Karen Nielsen Breidahl, Jan-Eric Furubo og Morten Balle Hansen