The State Administration Database

NAV Call Centre

This page shows publications about this unit.

Please note: This page may contain data in Norwegian that is not translated to English.

5 publications
Type Year Title Author
Hovud-/magister-/masteroppgåve 2023 Managing without budget in the public sector - control through trust or playing with fire? A case study of NAV Contact Center Sandness, Thea Petersen; Skaue, Elise
Hovud-/magister-/masteroppgåve 2019 Mestring, roten til alt godt? En studie av hvordan ledere i NAV jobber med medarbeideres mestring Hedenstad, Berit Bygd; Johansen, Marit Lund; Richardsen, Petter Bugge
Rapport 2021 Fra geografi til funksjon v Dag Solumsmoen, Eivor Bremer Nebben, Trond Kråkenes og Aud-Sissel Meringdal
Rapport 2020 Når støvet har lagt seg. Erfaringer fra statlige reformer Dag Solumsmoen, Vivi Lassen, Eivor Bremer Nebben og Aud-Sissel Meringdal
Tidsskriftsartikkel 2016 Institusjonelle felt og forståelser av evaluering – en analyse av evalueringen av NAV-reformen Halvorsen, Anne, Karen Nielsen Breidahl, Jan-Eric Furubo og Morten Balle Hansen